چراغ استخری
نوشته شده توسط : کرتین

چراغ استخری یک اثر روشنایی است که شامل فیبر نوری پلاستیکی چند رشته ای و موتور منبع نور است. این یکی از نورهای فیبر نوری LED محبوب است و برای کاربردهای تزئینی مانند سقف ستاره فیبر نوری یا سقف در اتاق یا داخل ماشین، نور استخر و غیره استفاده می شود.

چراغ استخری فیبر نوری یک روش روشنایی ایمن با فیبر نوری و ژنراتور منبع نور LED است. مشتری می تواند بسته روشنایی آماده یا قطعات جداگانه را با توجه به طرح خود انتخاب کند. این به طور گسترده در دکوراسیون باغ، کیت های حسی، سقف ستاره دار با ستاره تیرانداز، حمام و سونا، موزه، لوستر کریستالی، عینک و استخر و غیره استفاده می شود.

مهم نیست پروژه های نورپردازی بزرگ یا طرح های نورپردازی سفارشی کوچک، افراد می توانند چراغ استخری و LED های مناسب با عملکردهای مختلف را برای اهداف خلاقانه مختلف انتخاب کنند.

مشخصات

دو بخش برای چراغ های LED فیبر نوری وجود دارد (جداسازی نور و برق)

کابل نوری (فیبر نور)

کابل روشنایی فیبر نوری پلاستیکی چند رشته ای که به آن کابل فیبر نوری پایانی نیز می گویند، از چندین فیبر 0.75 میلی متری یا 1 میلی متری تشکیل شده است که برای محافظت مکانیکی و انتقال نور با یک ژاکت PVC مشکی پوشانده شده است. کابل‌های فیبر نوری نیز با اتصالات انتهایی فیبر نوری (فیبر نوری فیبر نوری) ثابت می‌شوند.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: